Aciya. Double 3. Bhello

#3

Stalk. Stalker. Stalking.


I am a stalker. I do stalk people. Of course. Perempuan kan. Penuh dengan persoalan haha. Datang perangai nak men-stalk orang tu, haa sampai satu family dia aku boleh tahu. Semua gambar, komen, kawan-kawan dia, following-followers, gambar/pages dia like, semua aku godek haha. Pastu frust menonggeng sesorang -.-


Tapi tu dulu laa dulu. Sekarang kita behave dah. Kita stalk seorang tu je. Entah orang tu tahu entah tidak... Yela.. Siapa lah kita ni kan... (konon-konon sedih)(drama sebabak)


Back then, I used to be happy, excited, (er apa lagi ek?) bila tahu ada orang stalk kita. Facebook, Twitter, Blog, Tumblr, Instagram... semua la. (BBNU. Semua benda nak buat kihkih). Rasa macam, "oh dia ni berminat nak tahu pasal aku."
Jadi mula lah rasa nak impress every one yang stalk kita.
Mula lah rasa semua benda pun nak post.
Mula lah rasa hot sikit. 
Perasan. Haha


Tapi sekarang, kalau tahu ada orang stalk aku, rasa pelik. Rasa macam, "eh kenapa kau nak tahu pasal aku ni? Aku ada menarik perhatian kau ke? Aku kacau kau ke?" Gitu.




So people. Do not stalk me. I am no fun. I am no funny. I am boring.
Eceh. Acah retis sangat ingat ada orang nak stalk kita kan haha